Tällä videolla hieman tapahtumia Kanadasta. Siitä kuinka ammattijääkiekkoilija lähtee mukaan eurheilun maailmaan

Viime vuonna eurheilua seurattiin ympäri maailmaa 435,9 miljoonan ihmisen toimesta (NewZoo), missä oli kasvua vuoteen 2019 10%. Samalla mukaan tulivat mainostajista mm. Coca-Cola, Gillette ja Nike. Myös mm. Max Verstappen kilpaili virtuaalisesti formulanratissa ja esimerkiksi jalkapalloilija Gareh Bale perusti oman eurheiluseuran Ellevens Esports. Ja koska eurheilun katsojamäärien on ennustettu kasvavan edelleen, ja vuoteen 2024 on laskettu tavoitettavan 577 miljoonaa vuosittaista katselijaa, mekin halusimme lähteä tämän alan mukaan, nimenomaan kehittämään sen suomalaista liiketoimintaa, ja auttamaan suomalaisia kilpailemaan kansainvälisillä kentillä.

No responses yet

Vastaa