Ymmärrä kohderyhmää Nuoret aikuiset ovat yksi monimutkaisimmista kohderyhmistä markkinoinnissa, ja heidän tavoittamisensa vaatii erityistä huomiota. He […]
esports suomi
Elektroninen urheilu, tunnetaan myös nimellä eSports, on noussut viime vuosina merkittäväksi ja kilpailukykyiseksi alaksi maailmanlaajuisesti. Ammattilaiset […]
Suomen johtava räätälöityjen tietokoneiden valmistaja ja tietotekniikan verkkokaupan pioneeri Jimm’s PC-Store julkaisi tietoturvavinkkejä pelaajille. Riittävä omasta […]
FM Tero Kerttulan Tuoreessa väitöstutkimuksessa on tarkasteltu digitaalisten pelien kuluttamisen erilaisia tapoja varsinaisen pelaamisen ohella. Tutkimus […]
Eurheilu eli Esports kasvaa, mutta kaiken muun kasvaessa sillä on omat kipunsa ja ongelmansa. Tämä tutkimus […]
Tampereen kaupungin vuonna 2011 perustama Tampereen Työvalmennussäätiö Syke toteuttaa kuntouttavaa työtoimintaa pitkäaikaistyöttömille pajatoimintana hybridimallilla metalli-kiinteistö, hoiva-, […]
Voisiko digi- ja kilpapelaaminen kehittää työelämävalmiuksia? Entä voiko omasta peliharrastuksesta tulla ammatti? Muun muassa näitä kysymyksiä […]
Ohjelmistoyhtiö Visma aloittaa korkeakouluille suunnatun Educational Masters Major -liigan pääyhteistyökumppanina. Tavoitteena on vahvistaa yhteyttä korkeakouluopiskelijoiden ja […]
Alkuvuoden ennustus odotutti, että esport alan kilpailullisella videopelaamisella kiivettäisiin yli miljardin dollarin liikevaihtoon vuoden 2021 lopulle. […]
Millainen liiketoiminta on Eurheilu organisaatio? Tai millainen voisi kehittyvä, kasvava ja liiketoiminnallisesti monitahoinen toiminta olla, ja […]