Voisiko digi- ja kilpapelaaminen kehittää työelämävalmiuksia? Entä voiko omasta peliharrastuksesta tulla ammatti? Muun muassa näitä kysymyksiä […]
Ohjelmistoyhtiö Visma aloittaa korkeakouluille suunnatun Educational Masters Major -liigan pääyhteistyökumppanina. Tavoitteena on vahvistaa yhteyttä korkeakouluopiskelijoiden ja […]
Alkuvuoden ennustus odotutti, että esport alan kilpailullisella videopelaamisella kiivettäisiin yli miljardin dollarin liikevaihtoon vuoden 2021 lopulle. […]
Millainen liiketoiminta on Eurheilu organisaatio? Tai millainen voisi kehittyvä, kasvava ja liiketoiminnallisesti monitahoinen toiminta olla, ja […]
Oletko ajatellut pelatessasi, että pelaisit työksesi? Mitä se vaatii, jotta pääsisit vaaditulle tasolle, ja mitä muuta […]
Aikuisista maajoukkueurheilijoista noin puolet käy töissä ja reilu neljäsosa opiskelee urheilun ohella, kun taas nuorista urheilijoista […]
KOVA ja Kajaanin Ammattikorkeakoulu aloittavat kesällä yhteistyön, joka tulee näkymään molempien toimijoiden arjessa syksyllä, kun koulut […]
Kansainvälisille kentillä eurheiluorganisaatioiden valuaatiot ovat välillä olleet pilvissä. Miksi näitä joitain organisaatioita on arvostettu niin korkealla, […]
Jyväskylän ammattikorkeakoulun, Peliosuuskunta Expan ja Jykia Oy:n perustama Digi & Game Center on palkittu Keski-Suomen kauppakamarin […]
Pelialan etujärjestö Neogames on julkaissut uuden raportin, jonka mukaan Suomen pelialan liikevaihto kasvoi viime vuonna yhdeksän […]